Termeni si Conditii

Cum Cumpar?

Bine ai venit in magazinul online Hedone Cafe, o platforma dedicata tuturor iubitorilor de cafea de calitate, proaspat prajita.

Ca sa poti achizitiona online produsele dorite sunt necesari doar cativa pasi simpli:

Pasul 1 –  Alege Produsele:

  • Selecteaza tipul de produs/ produse dorit/ dorite.
  • Completeaza tipul de macinare, nivelul de prajire preferat, gramajul fiecarei pungi si cantitatea dorita.
  • Apasa butonul ‘’Adauga in Cos’’.

Pasul 2 – Plaseaza Comanda:

  • Dupa ce ai adaugat toate produsele in Cos, mergi la pagina ‘’Cosul meu’’ (dreapta sus), in care vei regasi (apasand butonul “Detalii cos”) detalii despre comanda pe care urmeaza sa o plasezi (produs, pret, cantitate).
  • In aceasta pagina mai poti face modificari in lista de produse comandate: poti sterge sau adauga produse si poti modifica cantitatile. Cosul se va actualiza automat.
  • Pentru a trece la pasul urmator (Livrare si facturare) va trebui sa fii logat in cont.
  • Daca nu ai cont poti crea unul in maximum 2 minute completand numele, data nasterii, adresa de email si numarul de telefon.
  • Daca esti deja client Hedonecafe.ro, autentifica-te cu nume de utilizator si parola.
  • Apasa butonul “Livrare si facturare” pentru a trece la pasul urmator. In aceasta pagina vei putea completa adresele de livrare si facturare si vei putea alege metoda de livrare si de plata.
  • Click pe butonul ‘’Finalizare comanda‘’ – acest pas nu inseamna ca ai plasat deja comanda, ci inseamna ca treci la ultimul pas din procesul de comanda.

Pasul 3- Finalizare Comanda:

  • Aici poti verifica daca datele de livrare si facturare sunt corecte, poti revizui din nou cantitatea produselor comandate si costul total final.
  • Click pe butonul ‘’Plaseaza Comanda‘’.

Drepturile de autor asupra intregului continut apartin in totalitate HedoneCafe.ro  si nu se pot folosii sau copia fara acordul scris al beneficiarului.

Cei care acceseaza site-ul web www.hedonecafe.ro au urmatoarele drepturi:

  • dreptul la explorarea continutului;
  • reproducerea, traducerea sau utilizarea informatiilor publicate, numai cu acordul beneficiarului;
  • inserarea in paginile proprii a unor legaturi/ trimiteri catre acest site web (atunci cand legaturile sunt cuprinse in website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea site-ului www.hedonecafe.ro intr-o pagina noua);

 

  1. Fotografiile prezentate au caracter informativ si pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului.
  2. Persoana care isi bazeaza deciziile, actiunile sau inactiunea sa pe informatiile continute (text si/sau imagini) in acest website isi asuma raspunderea integrala pentru eventualele pierderi suferite.
  3. Datele continute sunt informative, pot fi schimbate fara nevoia de instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
  4. Ne rezervam dreptul de refuza colaborarea cu clientii ce au un comportament neadecvat.

 

Politica de retur

Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea), care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.);

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;

Consumatorul beneficiaza  de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;

Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;

 

Anularea si returnarea comenzii

Conform legislatiei in vigoare din Uniunea Europeana, cumparatorul beneficiaza de dreptul de a returna produsele cumparate din magazinele online si de a cere rambursarea totala a sumei platite (cu exceptia costurilor de transport), fara invocarea niciunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina cumparatorului.

Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada legala de returnare a unui bun expira in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care cumparatorul intra in posesia fizica a acestuia.

Atentie! Pentru a putea returna produsele achizitionate, acestea trebuie sa fie neutilizate si in ambalajul lor original, nedesfacut, cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Cumparatorul are obligatia de a informa clar comerciantul cu privire la decizia de anulare a achizitiei. Nu este suficient doar sa returneze produsele, fara notificarea in prealabil.

In cazul in care cumparatorul decide sa anuleze comanda si sa retruneze produsul, acesta are la dispozitie urmatoarele canale de comunicare:

  • la numarul de telefon +40 251 46 00 19 sau
  • la adresa de e-mail office@hedonecafe.ro – mesajul va avea titlul RETUR.

Notificarea de anulare a comenzii si retur al produselor, trebuie sa contina urmatoarele informatii:

  • Datele de identificare ale comerciantului (denumire, adresa fizica si, daca este cazul, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail);
  • Produsul/ produsele pentru care se doreste returul, data la care a/au fost comandat/ comandate, precum si data primirii acestora;
  • Numele consumatorului (consumatorilor);
  • Adresa consumatorului (consumatorilor) si numarul de telefon;
  • Data la care se inregistreaza solicitarea de retur;

In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii vanzatorului de catre cumparator asupra deciziei sale de retur al produselor. Pentru comenzile achitate cu OP/ramburs suma va fi returnata prin virament bancar.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

Bunuri/ servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere:

Potrivit legislatiei aplicabile, sunt exceptate de la dreptul de retur urmatoarele:

  • furnizarea de produse alimentare si bauturi livrate la domiciliu, in mod regulat;
  • furnizarea de produse fabricate la comanda sau personalizate in mod clar la solicitarea cumparatorului;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • contractele de prestari servicii de reparatii si intretinere;

 

Garantie pentru produsele cu defecte

Cumparatorul are intotdeauna dreptul la garantia minima, gratuita, de 2 ani pentru bunurile achizitionate. Daca produsul cumparat se dovedeste a fi defect sau nu arata conform descrierii, vanzatorul trebuie fie sa-l repare sau sa-l inlocuiasca fara costuri aditionale, fie sa acorde o reducere de pret sau sa restituie total suma platita. De regula, cumparatorul poate solicita o rambursare partiala sau integrala numai in cazul in care repararea ori inlocuirea bunului nu este posibila.

Cumparatorul trebuie sa demonstreze vanzatorului ca bunul achizitionat prezinta defect din fabricatie sau nu corespunde descrierii. De asemenea, cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul in legatura cu o eventuala defectiune in termen de 2 luni de la primirea bunului. Altfel, poate pierde dreptul la garantie.

In cazul in care cumparatorul doreste sa sesizeze o defectiune din fabricatie a bunului achizitionat, acesta are la dispozitie urmatoarele canale de comunicare:

  • la numarul de telefon +40 251 46 00 19 sau
  • la adresa de e-mail office@hedonecafe.ro – mesajul va avea titlul GARANTIE PRODUS DEFECT

Accesand link-ul urmator puteti afla detalii suplimentare despre Livrare si Plata.

sus