Informatii si costuri livrare

Produsele comandate sunt livrate prin curier. Acestea sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Plata se efectueaza prin Ramburs (plata la primirea coletului).

Costul livrarii standard al unui colet este de 17 lei/kg. În funcÈ›ie de greutatea coletului costul poate varia.

Livrarea pe teritoriul Romaniei este GRATUITA pentru toate comenzile mai mari de 200 lei, atat in Bucuresti cat si in celelalte localitati. In Craiova, livrarea este GRATUITA indiferent de valoarea comenzii.

ATENTIE! : Costul standard al livrarii este valabil doar pentru localitatile aflate in zona de livrare a curierului, unde exista centre/ filiale Urgent Cargus, deservite fara a taxa suplimentar kilometri exteriori parcursi!

Pretul final platit de client este format din pretul produsului plus cheltuielile de expediere, daca este cazul (vezi mai sus).

Toate preturile afisate pe site au TVA inclus.

Livrarea coletelor se va face in 24-48 ore de la lansarea comenzii, in functie de situatia stocurilor. Comenzile efectuate in zilele de Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul saptamanii urmatoare. Serviciul de livrare este valabil doar de Luni pana Vineri intre orele 09-17, precum si Sambata in intervalul 09 – 12.

Comenzile sunt onorate in ordinea primirii lor si exclusiv in limita stocului disponibil. In situatii exceptionale (perioade de varf, stoc zero, vacante, comenzi speciale, etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de validare si livrare a comenzilor.

Este posibila schimbarea sau anularea la cerere a comenzilor, exceptie facand cazurile in care comanda respectiva a fost deja livrata. Pentru acest lucru, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email, in intervalul orelor de lucru: luni – vineri 09:00 – 17:00.

Daca, din nefericire, produsele primite se dovedesc a avea daune, clientul este obligat sa reclame aceste daune la office@hedonecafe.ro sau la numarul de telefon afisat pe site. Reclamatiile referitoare la coletele expediate se primesc in 24 de ore de la data intrarii in posesia coletului (de catre client); daca coletul se dovedeste a fi suferit daune in timpul procesului de livrare, produsele vor fi inlocuite fara niciun cost suplimentar din partea clientului.

www.hedonecafe.ro nu percepe nicio taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului, in afara de cele afisate pe site: pretul produsului (TVA inclus) si costul de transport. Pentru orice taxa perceputa suplimentar, va rugam sa va adresati imediat la office@hedonecafe.ro, sau la numarul de telefon afisat pe site.

sus